Penginapan Percutian di Sitiawan – TEDUH Homestay

Teduh Homestay terletak berdekatan dengan pusat bandar Sitiawan. Antara tempat yang menjadi tumpuan para pelancong di sini pula adalah seperti Jeti Lumut, Marina Island, Teluk Batik, Teluk Senangin dan Damai Laut. Kadar bilik yang ditawarkan berbeza-beza mengikut saiz bilik, manakala pihak pengurusan penginapan boleh bertutur dalam bahasa melayu dan juga inggeris.

Teduh Homestay boleh menjadi pilihan untuk tinggal jika anda melawat Sitiawan. Jika anda tinggal di Teduh Homestay, anda boleh checkin pada jam 2 petang dan checkout pada jam 12 tengah hari. Teduh Homestay juga dilengkapi dengan kemudahan yang memuaskan pelanggan seperti: Parking di lokasi, Taman, Penyaman udara, Parking, Parking percuma serta Parking peribadi.

Jika anda ada rancangan untuk bercuti dan melancong bersama kawan ataupun sekadar bajet travel maka TEDUH Homestay merupakan pilihan anda yang sesuai. Jika anda menginginkan ruang yang luas untuk private event, small gathering, small event bersama teman, Teduh Homestay menawarkan pakej yang menarik buat anda. Yang impikan wedding malam yang cosy, lovely, romantic, this is one of the right choice dekat Manjung ni. Mereka menyediakan kemudahan seperti katil,TV, bilik air, rak bagasi, meja solek penghawa dingin, dapur masak dan set kelengkapan bbq.

Antara kemudahan yang terdapat adalah:
📌 Sarapan Pagi Percuma Bagi Pelancong Yang Menginap
📌 Kemudahan Asas Tandas seperti Sabun Mandi, Syampu dan sebagainya
📌 BBQ dan Peralatan
📌 Ruang Memasak
📌 Peralatan Dapur
📌 Ruang Tamu
📌 Penghawa Dingin
📌 Kawasan Parking

Email : teduhhomestay@gmail.com
WhatsApp : 0188724105
Instagram : TEDUH Homestay
Facebook : TEDUH Homestay
Google Maps : TEDUH Homestay

Baca Juga  Sungai Klah Hot Springs Taman Tema Air Semula Jadi di Perak
error: Content is protected !!