Ipoh Santorini Hideaway Villa Ala Santorini di Ipoh Je

Dekat Ipoh ni banyak hotel atau homestay atau chalet yang best-best lengkap dengan private pool seperti di artikel kami iaitu homestay dengan private pool di Ipoh. Kalini kami nak ceritakan mengenai Ipoh Santorini Hideaway yang baru sahaja dibuka.

Jadi kalau alang-alang melawat tempat menarik di Perak, apakata bermalam di sini.

Ipoh Santorini Hideaway

Ipoh Santorini Hideaway

Dekat Ipoh, ada sebuah villa ala Santorini iaitu Ipoh Santorini Hideaway baru sahaja dibuka. Paling syok, keluar bilik boleh terus terjun dalam kolam.

Bukan di Santorini Greece tetapi ini adalah Santorini Ipoh. Lokasinya tidak jauh dari Lost World of Tambun, boleh tempah di Agoda. Bathtub dalam bilik open air concept.

Ipoh Santorini Hideaway villa private pool

Kalau mencari tiket Lost world of Tambun boleh tengok di bawah. Paling murah setakat ni yang admin pernah jumpa.

Kemudahan di Ipoh Santorini Hideaway

Terletak di Ipoh, Ipoh Santorini Hideaway – Hotel Inspired menawarkan penginapan dengan teres atau balkoni, WiFi percuma dan TV skrin rata, serta kolam renang luaran dan taman.

Terdapat bilik mandi peribadi dengan bidet dalam setiap unit, serta kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut dan selipar.

villa private pool ipoh

Tidak jauh pun dari Lost World of Tambun hanya 2.5KM perjalanan dengan kereta. Manakala Lapangan terbang terdekat adalah Lapangan Terbang Sultan Azlan Shah, 9km dari tempat penginapan ini.

Cuti sekolah tak tahu nak pergi mana, apa kata bawa anak-anak datang sini.

Alamat: 7, Lengkok Tambun Permai 2, Taman Tambun Permai, 31400 Ipoh, Perak

Kalau mencari tempat lain boleh tengok senarai hotel terbaik di Ipoh. Tak tahu nak pergi mana di Ipoh? Jangan bimbang. Kami ada senarai tempat menarik di Ipoh untuk rujukan anda.

Baca Juga  AirAsia Tawar 5 Juta Tempat Duduk Promosi Serendah RM12 Sehala Bermula 17 Jun 2019

Kalau ke Ipoh tu singgahla ke Tasik Cermin di mana alam semulajadinya dengan tasiknya memang memukau sesiapa yang melihatnya.

error: Content is protected !!